Scott’s Vitamin C Pastil

Product Details

Descriptions

One Scott’s Vitamin C pastille helps provide 21 mg of Vitamin C. Scott’s Vitamin C Pastilles are rich in Vitamin C, which helps support your child’s immunity. Containing natural berry juice, these delicious soft chewy pastilles are a fun and tasty way to help reach your child’s Vitamin C requirements.

  1. Avatar

    wanyee040959
    7 reviews

    Can't stop from eating this!

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2020

    Really can’t stop from eating Scott’s Vitamin C pastilles! I love the mixed berries flavour the most! It’s sweet and chewy, nice for keeping your family healthy.

    5
  2. Avatar

    Mia8934
    2 reviews

    Scott's Vitamin C Pastil

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2020

    Anak umi sangat suka dengan Scott’s Vitamin C Pastil, terutamanya rasa yang sedap dan penuh khasiat.

    Bila ayra anak umi demam atau batuk, umi akan cepat cepat bagi ayra Scott’s Vitamin C Pastil.Alhamdulillah sangat membantu meningkatkan imuniti bada ayra.Ayra akan bertambah aktif semula dan sihat seperti sediakala.

    Berbanding ubat ubatan dalam bentuk cecair, pastil lebih mudah untuk diambil, tak perlu dipaksa, ayra dengan sendirinya akan makan pastil dan memintanya setiap hari.

    umi sangat berpuas hati dengan Scott’s Vitamin C Pastil ni.berkhasiat, sedap dan praktikal untuk kanak kanak.

    5
  3. Asliza Yusoff
    1 reviews

    Scott's Vitamin C Pastilles - Vitamin C

    5 out of 5, reviewed on September 6, 2020

    Worried about kids’ vitamin c supplies? Try out this Scott’s Vitamin C Pastilles – Vitamin C today!
    The pastilles contain natural orange flavour which has the ability to attract my kids’ instant attention! They are delicious, soft and chewy which help my kids to get enough daily vitamin c requirement to boost their immune system. Their natural color and easy-to-take characteristic has become my family’s choice of Vitamin C provider! They also have natural sweetness and my kids just love them very much.
    Pssst, i have to hide the bottle or else my kids will eat all of them in a blink!

    5
  4. Avatar

    Mazlina04
    1 reviews

    Scott vitamin C pastill

    5 out of 5, reviewed on September 3, 2020
    http://Assalamualaikum dan salam sejahtera Dulu aku berikan Alya Scott’s Emulsion Cod Liver Oil sebagai makan tambahan. Sekarang, dah besar, saja nak tukar selera. Aku bagi dia dalam bentuk pastil. Vitamin C perisa beri campuran. Alya ni jenis kalau sakit, contohnya macam selesema, memang membawak sampai ke batuk dan demam. Makanya, Alya ni memang aku lebihkan dalam hal penjagaan kesihatan. Kalau bab makan minum, Alya memang tak ada masalah. Balun jer apa orang bagi makan 😂 1 hari, aku amalkan bagi Alya 4 biji (2 biji x 2 kali). Awal pagi dan petang-malam. Antara kelebihan vitamin C adalah: Membantu pembentukan kolagen : Bahasa mudahnya, elok untuk kulit. Kulit lebih cantik, dan luka cepat sembuh. Alya ada ekzema. Bila gatal, dia garu punya sedap sampai luka. Makanya, nak cepat elok, kena makan vitamin C. Menghasilkankan hormon antistress dan interferon (hormon imun) : Stress boleh memusnahkan Vitamin C. Maka, sistem imun akan jadi lemah dan badan mudah diserang penyakit. So, perlu amalkan vitamin C supaya sistem imun dalam badan berfungsi dengan baik. Menjaga salur darah agar tidak mudah pecah dan membantu proses metabolisme kolesterol yang menghasilkan asid hempedu untuk memecahkan lemak. Oh ya. Harganya dalam RM 14.00+/botol. Ada 50 biji kalau tak silap. Kalau beli kat Watsons, kadang-kadang boleh beli dengan harga lagi murah. @my100comments @scott\'smalaysia #contestgiveaway #contestandwin #100comment #productreview #scottsvitamincpastill #scott\'smalaysia Scott\'s malaysia

    Assalamualaikum dan salam sejahtera
    Dulu aku berikan Alya Scott’s Emulsion Cod Liver Oil sebagai makan tambahan.
    Sekarang, dah besar, saja nak tukar selera. Aku bagi dia dalam bentuk pastil.

    Vitamin C perisa beri campuran.
    Alya ni jenis kalau sakit, contohnya macam selesema, memang membawak sampai ke batuk dan demam.
    Makanya, Alya ni memang aku lebihkan dalam hal penjagaan kesihatan.
    Kalau bab makan minum, Alya memang tak ada masalah. Balun jer apa orang bagi makan 😂
    1 hari, aku amalkan bagi Alya 4 biji (2 biji x 2 kali). Awal pagi dan petang-malam.
    Antara kelebihan vitamin C adalah:
    Membantu pembentukan kolagen : Bahasa mudahnya, elok untuk kulit. Kulit lebih cantik, dan luka cepat sembuh. Alya ada ekzema. Bila gatal, dia garu punya sedap sampai luka. Makanya, nak cepat elok, kena makan vitamin C.
    Menghasilkankan hormon antistress dan interferon (hormon imun) : Stress boleh memusnahkan Vitamin C. Maka, sistem imun akan jadi lemah dan badan mudah diserang penyakit. So, perlu amalkan vitamin C supaya sistem imun dalam badan berfungsi dengan baik.
    Menjaga salur darah agar tidak mudah pecah dan membantu proses metabolisme kolesterol yang menghasilkan asid hempedu untuk memecahkan lemak.
    Oh ya. Harganya dalam RM 14.00+/botol. Ada 50 biji kalau tak silap. Kalau beli kat Watsons, kadang-kadang boleh beli dengan harga lagi murah.

    @my100comments
    @scott’smalaysia
    #contestgiveaway
    #contestandwin
    #100comment
    #productreview
    #scottsvitamincpastill
    #scott’smalaysia
    Scott’s malaysia

    5
  5. Avatar

    Fak303673
    6 reviews

    Healthy and Nutritional

    5 out of 5, reviewed on September 2, 2020

    Never thought something good would come up like this for kids that have a good taste and can balance your diet at the same time by providing just the right nutrition like Vitamins. Gave it to my nephew as a little gift and he just loves it and it has been helping him to stay up to date with the heath and carry on his intense daily routine activities of playing games and running around yet keeping the immune to a high. Absolutely love the Scotts Pastils.

    5
  6. Avatar

    Nani34
    1 reviews

    Pastil yang lembut dan sedap

    5 out of 5, reviewed on September 1, 2020

    Vitamin C Perisa Beri Campuran (Pastil) dari Scott’s ini sangat sedap. Terasa masam manis campuran buah beri. Teksturnya kenyal, lembut dan kaya vitamin C. Saya sangat suka! Sesuai untuk anda yang kurang mengambil buah dan sayuran dalam diet seharian. Boleh mencegah selesema dan demam.

    5
  7. Avatar

    tomorrow_esther
    35 reviews

    小孩都爱吃的Scott’s维生素c软糖

    5 out of 5, reviewed on September 1, 2020

    Scott’s Vitamin C Pastil 维生素C软糖就是传统的那种软糖,混合莓果口味是深红色,圆圆一颗,带点微细的糖颗粒,这是一种添加了维生素C的美味软糖,成分表上注明了每一颗软糖共有21mg的维生素C。妈妈们可以当作骗小孩的一种奖励糖果,起码可以同时吸收维生素,帮助孩子补充营养,有助于身体健康。而不是吃毫无营养的糖果,一天可以吃上3-4颗,宝宝肯定很高兴!混合莓果口味集合了黑加仑、草莓、覆盘子和黑樱桃,大人小孩都爱吃!

    5
  8. Avatar

    Bonnie73
    3 reviews

    Scott's Vitamin C Pastilles (50s)

    5 out of 5, reviewed on August 22, 2020

    convenient and taste good.My daughter love it so much.

    5
  9. Avatar

    vanitha21
    3 reviews

    Chewwyy

    5 out of 5, reviewed on August 19, 2020

    Chewyyyy& rich in vitamin c..

    5
  10. Avatar

    Nuridayuyu50
    4 reviews

    vitamin kesukaan anak

    5 out of 5, reviewed on October 24, 2018

    Scotts vitamin c pastils ni memang menjadi vitamin kesukaan anak. Rasa buahnya membuatkan anak tidak menolak setiap kali diberi vitamin ini. Jadi saya tidak risau lagi tentang vitamin tambahan untuk anak. Berikan sahaja scotts vitamin c Pastils ini, saya sangat yakin dengan kebaikannya!

    5
  11. Avatar

    ferdizetty37
    491 reviews

    Lebih berperisa & cheewy

    5 out of 5, reviewed on March 7, 2018

    Sebelum ni sy hanya bagi vit c tablets biasa utk ank sy dan ia kurang menarik perhatiannya.Tapi sejak sy mmberinya
    Scotts Vitamin C Pastil ni,dia sgt sukakannya.Teksturnya yg cheewy lebih sedap dan seronok utk kanak2.Kini ank sy mmg suka makan vit c,kalau sy terlupa bg pun dia akn memintanya.Rasa Scotts Vitamin C Pastil ni juga sgt sedap,sy selalunya beli yg perisa oren.Sgt berperisa dan tidak terlalu manis sprti jnama lain.Berbaloi sgt beli,suka tngok ank sy juga sukakannya.Vit c baik utk tumbesan ank2,ia mmpu mnguatkan anti bodi,mncegah penyakit berjangkit,tubuh dan kulit pun lebih sihat.

    5
  12. Miky Lee
    3 reviews

    for 小朋友

    5 out of 5, reviewed on March 3, 2018

    买了给小朋友吃 他们都很爱那个味道 又可以补偿维他命,可以推荐给其它小朋友吃

    5
  13. Noor Azhar
    75 reviews

    Scotts Vitamin C Pastil

    5 out of 5, reviewed on January 7, 2018

    My kids love so much Scotts Vitamin C Pastil especially orange and mixed berries flavour!. Its pastil chewy texture is very soft and tasty. A supplement which is good to enhance their immune system. Not only kids, in fact, I’m love it too!?

    5
  14. Avatar

    ilasabran67
    185 reviews

    Balance Diet

    5 out of 5, reviewed on October 8, 2017

    As a mom I am very cautious of my child’s health. Giving him proper nourishment and a balanced diet is my top daily obligation so I make sure that I feed him properly. But the problem is as he grows he became more focused on watching television, playing games, and other activities. Just like any other mom’s dilemma, my child became choosy too. I have a hard time convincing him to eat vegetables and fruits, and to take his vitamins regularly. I noticed that he easily get cough and runny nose. Maybe he needed more Vitamin C, so aside from the multivitamins I am giving him I also looked for something that will suffice his needed vitamin C intake.

    5
  15. Avatar

    Nurirah13
    365 reviews

    Sedap dan berkhasiat

    5 out of 5, reviewed on August 2, 2017

    Anak saya mengamalkan vitamin c ini. Kaya dengan vitamin c dan ia dapat mencegah anak saya dari terkena jangkitan batuk atau selsema

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...