Nike Womans Free Run Distance Running Shoes

Product Details

Conquer mile after mile with these Nike Free RN Distance Running Shoes. This pair features Flywire cables for support and a cushioned sole to keep you light on your feet whether on the track, treadmill, or the streets.

– Single-layer, engineered knit upper
– Flywire cables integrated with the laces
– Partial inner sleeve wraps on the forefoot
– Deconstructed mesh heel
– Lunarlon cushioning system
– Phylon carrier
– Rubber outsole with hexagonal flex grooves

  1. Cheryl200141
    3 reviews

    Nice and comfortable shoes

    5 out of 5, reviewed on November 21, 2018

    It is nice in design, because it is simple and not too catchy with the colour black. It is comfortable to wear also. It won’t injure the skin because it is not too rough. This is one of my favourite shoes and many of my friends own a similar design shoes.

    5
  2. hafizshukri37
    6 reviews

    tahan lasak

    5 out of 5, reviewed on November 19, 2018

    kasut ni sngt tak lawa mana pon , tapi ak cakap tahan tu memang tahan . kira kalau satu tahun pakai memang mcm baru lagi la , serius .. tapi jagan tinggl kat mana2 tau . takot hilang

    5
  3. meimeirazak14
    2 reviews

    PUMA THE BEST

    5 out of 5, reviewed on October 22, 2018

    i always like and wear puma shoes because puma is very good brand ! comfartable and good look too..better then other brand..selena gomez is puma model that y i like puma because i like selena gomez . hahah okay that all for me . go puma go puma..

    5
  4. Kit Yao Lee
    3 reviews

    Comfortable

    5 out of 5, reviewed on October 19, 2018

    This shoes I had buy to my partner, and it is really comfort and soft sole. I like the design which can be suit many type of attire.

    5
  5. Lily74
    3 reviews

    Nike affordable and Comforable

    5 out of 5, reviewed on September 15, 2018

    I have always had issues with shoes, they either give me blisters or broken nails however it surprises me when I started using Nike shoes it almost fit perfectly hence I have been using Nike. Not forgetting it is an affordable shoes which can save a lot of bills in a long run.

    5
  6. Anis Hoh
    2 reviews

    Perfect!

    5 out of 5, reviewed on September 13, 2018

    Nike makes amazing products and these are no exception! I wear these shoes all the time for workouts, especially cardio. They are reasonably priced, especially if you find last years version (look similar) at the Nike outlets!

    5
  7. Nur Muhammad
    1 reviews

    Superb...!!

    5 out of 5, reviewed on September 7, 2018

    Kasut yang di idam-idamkan untuk bersukan, sangat selesa dipakai,mudah,ringan serta memuaskan. Amat selesa untuk sukan jogging yang jarak jauh, tidak menyakitkan kaki, tidak merosakkan kaki dan ia juga mempunyai pengudaraan yang bagus untuk elak kaki berbau. Lapisan tapak kaki juga lembut amat sesuai untuk mengelakkan kaki lenguh atau sakit. Designnya juga menarik untuk trend terkini dan boleh pakai kemana saja. Saya amat tertarik dan suka dengan kasut ini.

    5
  8. Nur Sani
    3 reviews

    Selesa

    5 out of 5, reviewed on August 14, 2018

    Tapak kasut yang selesa. Ringan sangat. Design nya pon sangat stylo beb. Senang je nak sarung. Sebab sekarang semua wanita rush. Bila pening nak cari kasut sesuai, bagi saya kasut ni sesuai je even wanita pakai seluar or kain boleh sarung kasut ni bila-bila masa. Agak stylo sebenarnya. Bukan setakat guna untuk jogging ni.

    5
  9. Lim199935
    11 reviews

    Nice

    4 out of 5, reviewed on August 7, 2018

    Comfortable when you are wearing them

    4
  10. Yee Xiiao
    3 reviews

    舒服

    5 out of 5, reviewed on July 21, 2018

    穿起来感觉舒服,爱不释手

    5
  11. namirulasyraf9426
    6 reviews

    Kasut Sukan

    5 out of 5, reviewed on May 6, 2018

    Kasut sukan yang berkualiti tinggi dan sesui dipakai untuk melakukan aktiviti bersukan. Kasut yang ringan dan tahan lasak serta mempunyai corak yang moden. Harga yang berpatutan dan mudah untuk didapati.

    5
  12. Jes94
    3 reviews

    Recommended

    5 out of 5, reviewed on May 1, 2018

    I like this shoes so much. I feel light and comfort while wearing it for jogging. I also wear it when I go shopping or traveling. Design of the shoes can match with most of my outfit. This shoes is perfect for me.

    5
  13. Sunyoe34
    3 reviews

    Very comfort

    4 out of 5, reviewed on April 25, 2018

    This shoes very comfort and light!

    4
  14. hafizul75
    9 reviews

    very recommended

    4 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    it look so attractive…and feel so light when using it..

    4
  15. juwita53
    9 reviews

    wow..great

    5 out of 5, reviewed on April 2, 2018

    very love this shoe…so comfortable.

    5
  16. sharonspiji74
    3 reviews

    My best buddy

    5 out of 5, reviewed on February 9, 2018

    Love love love this shoes! Fits me perfectly! Great for running on the road. Great cushioning and the price is affordable. High recommended for athletes, marathon runners as well as joggers.

    5
  17. Lubiz10
    10 reviews

    sesuai untuk wanita

    4 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    saya baru beli kasut ini untuk isteri saya, saya suka kan nya..

    4
  18. Fatin Zaidi
    7 reviews

    bergaya dan sangat selesa

    5 out of 5, reviewed on January 9, 2018

    Salah satu jenama yang paling saya suka untuk pakaian sukan. Kasut ini begitu selesa dan ringan apabila saya bersukan. Ianya boleh juga dipakai apabila berjalan jauh ketika travel. Kaki tidak terasa sakit dan kasut ini memang terbaik.

    5
  19. Mimi81
    177 reviews

    Menarik.

    4 out of 5, reviewed on September 28, 2017

    Kasut Nike yang direka khas untuk wanita ini saya suka kerana tapaknya yang sedap bila dipijak dan ringan untuk dibawa berjoging. Kasut ini juga selesa kerana pengudaraan yang baik.

    4
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...