Sign in to write, likes and manage reviews, and add products to your favourite list.
Forgot password? Reset here.
Recent review: Awesome....I love it. It's easy for me to carry along with me go to anywhere. After used it, I can taste that the water more sweet and look clear. After few months I used, I can felt that my skin…
Lui Chai HoongRecent review: So far memudahkan proses membuat kopi/ latte etc.. Cuma perlu bli capsule utk gunakan mesin ini.. Harga agak murah sbb beli masa offer di lazada.. Keseluruhannya saya berpuas hati.. Cuma di awal penggunaan, kopi saya cair.. Sbb xpandai nk budget…
JajaOthman42Recent review: Memang terbaik memasak nasi dengan menggunakan produk dari Panasonic. Senangje guna bak kata omputeh cakap effortless. Sukat beras, basuh-basuh dan tekan je dan tunggu nasi tu masak. Eh mudahlah... beli hadiah untuk orang kahwin pon adalah pilihan terbaik.
Mohd Faridz IsmailRecent review: saya membeli thermopot jenama elba ni untuk ibu saya dikampung,tetapi design yg sebelumnya..so far memang ok,ia berfungsi dengan baik,ia juga cepat mendidih dan yg bagusnya ia beroda dan mudah untuk digerakkan,selain itu ia juga jimat elektrik tidak seperti cerek elektrik..memang…
Gee GeeRecent review: Mudah, pantas dan berbaloi! Anak-anak kecil juga senang menggunakannya. Hanya tekan butang dan tunggu sehingga air penuh. Air panas juga dilengkapi dengan sistem 'locked' utk keselamatan anak-anak kecil. Coway Petit..mmg terbaik!
Syazwani ZulkifliRecent review: Termos jenis ini memang cepat panas.tahan haba dan tidak mudah sejuk. Semasa tinggal rumah sewa saya menggunakan termos jenis ini. Cepat menggelegak dan berbunyi senyap. Tapi sekarang sudah rosak.fius nya putus
Nurirah13Recent review: Oven Samsung model ini sangat bagus bagi org yang malas nk panaskan makanan dari dalam peti ais utk dimakan, 1-2 minit makanan dh panas. Ia juga ada fungsi auto cook, tak perlu setting apa-apa lagi tapi cuma kena ingat 16…
Ajai DanishRecent review: Periuk nasi ini sesuai untuk yang ahli keluarga saya yang tidak ramai. Periuk yang tahan lama dan tidak berkarat di bahagian dalamnya. Penutupnya jenis kaca memudahkan untuk lihat di bahagian dalam. Produk berkualiti dan harganya juga murah.
Aisyaz IdrusRecent review: Ketuhar gelombang micro pensonic ni memang saya selalu gunakan untuk panaskan makanan yang dimasak. Suami juga selalu gunakan bila saya tiada dirumah. Ianya sedang digunakan dengan butang dan timernya. Makanan yang terpercik juga mudah dicuci.
cikbunga49Recent review: Milux Mjk ni saya selalu tengok kakak ipar bawa ke mana-mana tempat dia sekeluarga pergi bercuti. Katanya senang digunakan dan dibawa kerana saiz kecil,ringan dan mudah digunakan jika hotel atau home stay tak sediakan kettle. Senang nak bancuh air atau…
cikbunga49