Adabi Sambal Belacan Modern Spicy & Sweet

Product Details

Adabi Sambal Belacan Modern Spicy & Sweet

  1. Avatar

    BumbleBee34
    218 reviews

    Rasa mcm colek

    4 out of 5, reviewed on May 30, 2019

    Sambal belacan ni rasa dia manis2 pedas mcm colek buah tu. Cuma warna dia merah la. Mula2 makan mcm x berapa pegi lama2 baru terasa sedap dia dtg. Bau sambal belacan dia masa buka penutup mmg agak kuat tapi bila makan xde bau pun sebenarnya. Setakat ni 1 minggu puasa 2 bekas sambal ni kami laki bini bedal. Alhamdulillah tak meragam pun perut. Sebelum buka sealed penutup dia sy simpan kt suhu bilik je. Selamat tak berkulat. Cuma bila da buka sealed kena simpan peti ais. Keselamatan makanan perlu dijaga. Sealed dia tak best sbb tak boleh tarik terus. Kena tebuk pakai pisau setiap kali nk buka lepas beli. Kalau tarike je mesti lg senang.

    4
  2. Avatar

    NurulDeng08
    470 reviews

    Sambal belacan moden

    3 out of 5, reviewed on January 18, 2018

    Pek Sambal Belacan Modern segera Adabi ni mmg memudahkan sy utk nikmati sambal belacan bila2 masa tanpa perlu mmbuatnya sdri.Tapi rasanya bagi sy agak kurang pedas dan sprti x cukup rasa.Aroma belacan pun tidak wangi sprti sambal belacan yg ditumbuk segar.Saya hnya pernah mmbelinya sekali dan ternyata sambal belacan moden ni kurang sesuai dgn sy.Utk harga,masih berpatutan utk dibeli.Satu lg kekurangan ialah sambal ni cepat rosak & kering bila disimpan lama.

    3
  3. Avatar

    CikSue38
    616 reviews

    Kurang menepati citarasa saya. Rasa manis lebih

    2 out of 5, reviewed on December 11, 2017

    Sebagai penggemar sambal belacan pada saya produk sambal belacan adabi moden ni tidak kena dengan citarasa saya. Terasa lebih manis dan kurang pedas. Bila.dah buka simpan dalam.peti tak boleh lama nnt berbulu.

    2
  4. Avatar

    AieenDeen28
    900 reviews

    Alternatif mudah utk nikmati sambal belacan

    4 out of 5, reviewed on November 8, 2017

    Saya pernah mencuba sambal belacan segera Adabi ni.Rasanya sedap,cukup berperisa manis dan pedas.Tekstur sambalnya juga sgt pekat dan beraroma belacan.Mmg ia x dapat menandingi rasa sambal belacan tumbuk tradisional,tapi sambal belacan moden adabi ni alternatif mudah utk saya yg bekerja dan tiada masa utk mmbuatnya sendiri.Harganya pun murah dan mudah didapati.

    4
  5. Avatar

    Mimi81
    177 reviews

    Mudah dan selamat.

    5 out of 5, reviewed on October 11, 2017

    Dengan adanya produk ini, saya tidak perlu bersusah untuk menumbuk lesung dan mencari bahannya yang sukar dicari. Segalanya satu dalam sebotol. Cuma ianya tidak mampu menandingi rasa yang asli.

    5
  6. Avatar

    maryam18
    309 reviews

    BOLEH LAA

    5 out of 5, reviewed on September 18, 2017

    Kalau tiada masa untuk menumbuk belacan,Adabi Sambal Belacan Modern boleh la untuk menganti sambal belacan turun temurun kita..Rasanya juga seakan sama dengan yang biasa kita tumbuk dirumah..Rasanya juga amat sedap dan tidak mengecewakan..

    5
Get Reviews Widget

Leave a review

You may also like...