BEST 100% Natural Freshly Brewed Collagen

The True Benefits of High Quality Collagen, Revealed!

When we speak of collagen, we tend to think of beauty mostly, and what it can do for the appearance of our skin. While adequate collagen intake does play an integral role in ensuring our complexion remains healthy, youthful and supple, we also need collagen in our systems for building and maintaining healthy bones, joints, blood vessels and even certain organ walls! As we age, none of us can escape the reality of collagen loss in our bodies. The older we get, the more collagen we lose, and at a faster rate too, which in turn places us at the risks of various preventable conditions apart from decreased elasticity and firmness of our skin. It should not surprise us that seemingly unrelated conditions such as joint issues may be linked to inadequate collagen supplies in our bodies!

Is the answer, however, as simple as taking collagen supplements? Or perhaps we should eat more foods that contain collagen? While both are helpful suggestions, they still will not come close to taking in a specifically designed collagen product which targets collagen loss and replenishes our bodies with results we can see and feel in a short time! This is where Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen comes in, having emerged the winner this year in the Natural Health Readers’ Choice Awards in the category of 100% Natural Freshly Brewed Collagen.

Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen delivers the benefits of collagen types 1, 2, and 3 sourced from deep sea marine life, offering the highest, most easily absorbed collagen our bodies can utilise to keep us looking and feeling great from the inside, with healthier skin, bones, joints and more. Type 1 Collagen targets the wellbeing of the skin, supporting its structure, elasticity and hydration. Type 2 Collagen is helpful in relation to joint health, while Type 3 Collagen is most useful in providing support for healthier organs, blood vessels, and the walls of hollow organs, apart from maintaining beautiful, youthful-looking skin.

Made to be 100% free from preservatives, and containing no harmful hormones and additives, Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen offers an astounding 10,000mg of health and beauty-producing collagen which is freshly brewed. Another plus point for this award-winning product is the rate of which results start to be visible, which is in just a few days! With consistent consumption, we can expect to see and feel marked improvements in our skin’s appearance, its health, as well as our internal wellbeing.


100% Kolagen Sihat Dengan Rumusan Asli TERBAIK

Manfaat Sebenar Kolagen Berkualiti Tinggi, Terungkap!

Bila bercakap mengenai kolagen, kita selalu kaitkannya dengan kecantikan, dan apa yang boleh ia lakukan untuk penampilan kulit wajah. Walaupun pengambilan kolagen yang mencukupi memainkan peranan penting dalam memastikan kulit kekal sihat, muda, dan anjal. Kolagen juga diperlukan untuk membina dan mengekalkan tulang, sendi, saluran darah, dan juga dinding organ tertentu agar sihat! Ketika berada di fasa menua, tiada siapa pun yang boleh mengelak daripada kehilangan kolagen dalam tubuh badan. Dalam kata lain, semakin meningkat umur seseorang, maka akan semakin banyak kolagen yang akan hilang dengan cepat. Ini secara tidak langsung akan mengakibatkan risiko pelbagai jenis keadaan kulit yang tidak dapat dielakkan termasuklah kurangnya keanjalan dan ketegangan kulit. Justeru, ini tidak mustahil jika keadaan tersebut akan membawa kepada masalah lain seperti tisu sendi yang tidak cukup untuk membekalkan kolagen kepada badan.

Jadi, adakah kita perlu ambil sahaja apa-apa suplemen kolagen? Atau makan lebih banyak makanan yang mengandungi kolagen? Walaupun kedua-duanya adalah pilihan yang bagus, tetapi ia masih tidak mampu menandingi produk kolagen yang direka khusus untuk menangani masalah kehilangan kolagen dalam badan dalam masa yang singkat! Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen telah muncul sebagai pemenang Natural Health Readers’ Choice Awards tahun ini dalam kategori 100% Kolagen Sihat Dengan Rumusan Asli.

Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen membekalkan khasiat daripada kolagen jenis 1, 2, dan 3 yang diperolehi daripada kehidupan laut dalam, kolagen yang paling berkualiti, dan mudah diserap ke dalam tubuh untuk membuatkan diri terasa hebat dari dalam dengan kulit yang berseri, tulang dan sendi yang sihat dan banyak lagi. Kolagen Jenis 1 memfokuskan kepada penjagaan kulit, menyokong strukturnya, keanjalan, dan kelembapan. Kolagen Jenis 2 pula berkait rapat dengan kesihatan sendi, manakala Kolagen Jenis 3 paling bagus dalam menyediakan sokongan untuk organ, saluran darah, dan dinding organ berongga yang lebih sihat, selain daripada mengekalkan kulit yang cantik dan muda jelita.

Diperbuat 100% bebas daripada pengawet, dan tidak mengandungi bahan tambahan yang membahayakan hormon. Menariknya, Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen adalah 10,000mg kolagen yang memberi manfaat kepada kesihatan dan kecantikan dari rumusan asli dan segar. Satu lagi kelebihan lain produk ini sehingga ia dinobatkan sebagai pemenang, adalah jaminan yang diberikan kepada pengguna akan keberkesanannya yang boleh dilihat dalam masa beberapa hari sahaja! Dengan pengambilan yang konsisten, anda boleh melihat dan merasai perubahan yang sangat ketara dari segi penampilan kulit, kesihatan dan kesejahteraan dalaman diri.


最佳100%天然鲜炖胶原蛋白

解锁高效胶原蛋白的真正营养能量

提到胶原蛋白,我们通常会联想到一切和美容相关的词,还有它对保养皮肤扮演着什么重要角色。补充胶原蛋白其实不是只有补在皮肤上,让我们的皮肤更健康、逆龄回春和恢复弹性等;我们人体也非常需要胶原蛋白来帮助建立和维护健康的骨骼、关节、血管甚至是器官壁等。

一个残酷的事实是,随着年龄的增长,我们人体的胶原蛋白会不断流失!当我们的年纪越来越大,胶原蛋白流失越来越多,流失速度也越来越快,身体来不及补充的后果最明显是皮肤失去弹性、松弛,同时也提高了患上各种可预防疾病的风险。令人惊讶的是,一些看似无关的疾病,比如关节疾病,也可能与我们体内胶原蛋白不足有关!

那么问题就来了,是不是单靠吃胶原蛋白的保健品就可以了吗?也许我们应该多吃含有胶原蛋白的食物?

虽然两者都可以促进胶原蛋白的生成,但它无法和 Beyond Collagen+ 深海鱼鳞胶原冻(Beyond Collagen+ Deep Sea Marine Collagen)相提并论,一款深海胶原蛋白配方,有效快速补充胶原蛋白、短时间内快速见效的胶原蛋白保健食品!这就是Beyond Collagen+的独特之处,它在众多优秀的胶原蛋白产品中脱颖而出,荣获了2023年“100%天然鲜炖胶原蛋白”类别的Natural Health读者精选大奖。

Beyond Collagen+ 深海鱼鳞胶原冻富含来自深海鱼鳞中提取的 I 型、II 型、III 型胶原蛋白的营养能量,是我们人体可以吸收得最好的胶原蛋白来源。它让我们从内而外都感觉良好,皮肤更健康,骨骼更强壮,关节更灵活。I型胶原蛋白有益于皮肤的健康,维持皮肤的支撑力、弹性及锁住水分;II型胶原蛋白对关节健康有帮助,而III型胶原蛋白则最有助于支持更健康的器官、血管以及内脏组织等,同时保持美丽、年轻的肌肤。

Beyond Collagen+ 深海鱼鳞胶原冻百分百不含防腐剂,并且不含有害激素和添加剂,每罐蕴含高达10,000mg的胶原蛋白成分,确保新鲜料足、营养保留完整的同时,食用非常方便。作为荣获多项殊荣的“100%天然鲜炖胶原蛋白”保健食品,它的最大特点是见效速度非常快,仅需几天时间!
想要维持由内到外的自然美,那么一定要每天持续食用 Beyond Collagen+ 深海鱼鳞胶原冻,让你喝出健康好肌肤,享有健康好身体,让每位使用者拥有真正由内而外的健康。

beyondcollagenplus