BEST Cat Food (Wet)

Flavourful Favourites!

If cats could talk, they would surely let us know how much they love wet food! There is just something about the texture and flavours of wet food which makes it so satisfying to every cat. While some owners may find themselves depending solely on dry foods for economical reasons, it would be good to note that wet food has profound health benefits for your beloved cats. For instance, wet food is useful in preventing urinary tract infection, kidney stones, and other common diseases which tend to inflict our pet cats.

Since cats thrive on wet food, discerning owners will always pick good quality and reputable brands for their cats’ meals to ensure that their beloved pet receives the best nutrition possible. Fussie Cat is a top choice of cat owners partly due to the brand’s physiologically correct recipes which use meats rich in complete proteins as the main ingredient. And, to ensure that cats will love it and want to eat it, Fussie Cat obtains actual feline feedback when designing the recipes for their series of delicious and nutritious wet foods.

The Fussie Cat Wet Food range is available in a number of series which are all mouth-watering for the pampered one. They are:

Fussie Cat 400g Fresh Series
Offering a complete and balanced meal and suitable for all life stages of a cat. Fussie Cat 400g Fresh Series has a spectrum of nutrients to promote a cat’s optimal health. They contain vitamins and minerals to ensure proper growth; Omega 3 for healthier skin and silky hair; and Taurine for better eyesight and improve heart health. As the products are grain-free, they reduce the occurrence of allergies. Fussie Cat 400g Fresh Series are suitable for all life stages.

Fussie Cat 400g Wild Caught Series
With 20% more meat protein with each serving, the 400g Wild Caught Series has a high wild caught tuna fish content, and does away with artificial meat chunks. The series is made from a grain-free recipe, making it the ideal choice for cats with grain allergies. Rich in Omega-3, the wet food range promotes healthy skin and hair for cats and is suitable for all life stages.

Fussie Cat Black Label 80g
The Fussie Cat Black Label series offers what is called a physiologically correct diet for cats. Made using a grain-free recipe and human grade whole fish tuna, the Black Label 80 g series is suitable for cats with allergies. Each serving offers adequate Vitamin B6, B12, as well as omega-3 and 6 for promoting healthier skin and hair, DHA for healthier vision and brain development, and taurine for improved heart health and better eyesight. High in phosphorus, the food in this range helps to protect the kidneys of cats with chronic renal failure from further damage. Fussie Cat Black Label 80g is low in saturated fat. Instead, it contains FOS (Fructooligosaccharides), a highly beneficial fiber that feeds good bacteria and promotes balance in a cat’s digestive tract.

Fussie Cat Gold Label 80g
Using high quality shredded chicken meat, this tasty and nutritious range is a complete and balanced meal for cats of all life stages. It is made grain-free, and also contains no fish or seafood ingredients. With variants such as Chicken in Gravy; Chicken and Beef in Pumpkin Soup; and Chicken and Duck in Gravy, they offer a low sodium, high water content meal to help with urinary tract health. The Fussie Cat Gold Label 80g series is rich in Omega-3 Fatty Acids for soft and healthy fur, and taurine for better eyesight and improved heart health. They also provide adequate Vitamin B12, Phosphorous, Niacin and Selenium in each serving.


Makanan Kucing TERBAIK (Basah)

Penuh Rasa, Digemari Ramai!

Jika kucing boleh bercakap, mereka pasti akan memberitahu anda betapa mereka sangat menyukai makanan basah! Kerana tekstur dan rasa yang unik menjadikannya sangat diminati oleh setiap kucing. Walaupun sesetengah pemilik kucing mungkin lebih bergantung sepenuhnya kepada makanan kering kerana faktor ekonomi. Namun untuk pilihan yang lebih baik, makanan basah mempunyai manfaat kesihatan yang menyeluruh untuk kucing kesayangan anda. Sebagai contoh, makanan basah berguna dalam mencegah jangkitan saluran kencing, batu karang dan penyakit biasa lain yang cenderung untuk menyerang kucing peliharaan anda.

Oleh kerana kucing gemar menikmati makanan basah, anda perlulah bijak dalam memilih jenama yang benar-benar berkualiti dan mempunyai reputasi yang baik untuk memastikan haiwan kesayangan anda menerima nutrisi yang terbaik. Fussie Cat ialah pilihan utama pemilik kucing disebabkan oleh olahan resipi yang sihat menggunakan daging yang kaya dengan protein lengkap sebagai bahan utama. Dan, untuk memastikan kucing terus berselera menikmatinya, Fussie Cat mendapatkan sendiri maklum balas dari pemilik kucing yang menggunakan produk ini bagi menguji setiap resepi yang direka untuk setiap varisi makanan basah yang dikeluarkan. Rangkaian Makanan Basah Fussie Cat tersedia dalam beberapa variasi yang semuanya menyelerakan untuk si manja. Antaranya adalah seperti:

Fussie Cat 400g Fresh Series
Menawarkan hidangan yang lengkap dan seimbang serta sesuai untuk semua peringkat usia kucing. Fussie Cat 400g Fresh Series mempunyai spektrum nutrien untuk menggalakkan kesihatan optimum kucing. Ia mengandungi vitamin dan mineral untuk memastikan pertumbuhan yang betul; Omega 3 untuk kulit yang lebih sihat, bulu yang lembut, dan taurin untuk penglihatan yang lebih baik serta meningkatkan kesihatan jantung. Oleh kerana produknya bebas bijirin, ia juga boleh mengurangkan masalah alahan kucing. Fussie Cat 400g Fresh Series sesuai untuk semua peringkat usia.

Fussie Cat 400g Wild Caught
Dengan 20% lebih protein daging dalam setiap hidangan, Fussie Cat 400g Wild Caught kaya dengan kandungan ikan tuna, dan menghilangkan ketulan daging tiruan. Ia diperbuat tanpa bijirin, menjadikannya pilihan ideal untuk kucing yang mengalami alahan bijirin. Kaya dengan Omega-3, rangkaian makanan basah yang menggalakkan kulit dan rambut yang sihat untuk kucing dan sesuai untuk semua peringkat usia.

Fussie Cat Black Label 80g
Fussie Cat Black Label 80g menawarkan apa yang dipanggil diet yang betul secara fisiologi untuk kucing. Dibuat menggunakan resipi tanpa bijirin dan keseluruhanya adalah ikan tuna bergred tinggi, Fussie Cat Black Label 80g sesuai untuk kucing yang mempunyai alahan. Setiap hidangan mengandungi Vitamin B6, B12, serta omega-3 dan 6 yang mencukupi untuk menggalakkan kulit dan rambut yang lebih sihat, DHA untuk penglihatan dan perkembangan otak yang lebih sihat, serta taurin untuk kesihatan jantung dan penglihatan yang lebih baik. Ia juga tinggi dengan fosforus, yang mana mampu untuk melindungi buah pinggang kucing khususnya kepada kucing yang mengalami kegagalan buah pinggang kronik daripada kerosakan selanjutnya. Fussie Cat Black Label 80g rendah lemak tepu. Sebaliknya, ia mengandungi FOS (Fructooligosaccharides), serat yang sangat bermanfaat yang memberi makan bakteria baik dan menggalakkan keseimbangan dalam saluran penghadaman kucing.

Fussie Cat Gold Label 80g
Menggunakan daging ayam cincang berkualiti tinggi, sangat lazat dan berkhasiat dijadikan sebagai hidangan lengkap serta seimbang untuk kucing dari semua peringkat usia. Ia dibuat tanpa bijirin, dan juga tidak mengandungi ikan atau makanan laut. Datang dengan variasi perisa seperti Ayam dalam Kuah; Ayam dan Daging dalam Sup Labu; dan Ayam dan Itik dalam Kuah, produk ini menawarkan makanan rendah natrium, serta kandungan air yang tinggi untuk membantu kesihatan saluran kencing. Fussie Cat Gold Label 80g kaya dengan Asid Lemak Omega-3 untuk bulu lembut dan sihat, dan taurin untuk penglihatan dan kesihatan jantung yang lebih baik. Ia juga mengandungi Vitamin B12, Fosforus, Niasin dan Selenium yang mencukupi dalam setiap hidangan.


最佳猫湿粮

发掘猫咪最爱的各种口味!

如果猫咪能说话,它们肯定会偷偷告诉铲屎官说它们有多喜欢猫湿粮(俗称猫罐头)!养猫的人都知道,口感和味道突出的猫湿粮更能满足猫咪的味蕾,其具有许多的健康益处,比如帮助预防尿道感染、肾结石和其他常见的泌尿道疾病等等,这些疾病常常折磨着猫咪们。假如你的养猫预算有限,日常都是选择干粮来喂食,那么务必要多加注意了!

有鉴于此,有眼光的铲屎官总会为猫主子选购质量上乘、信誉良好的品牌,以确保它们获得最佳的营养。Fussie Cat 高窦猫已成为许多铲屎官们的首选猫粮品牌,正是因为该品牌的Physiologically CorrectTM生理调配膳食选择拥有完整蛋白质的肉类作为主要营养成分。此外,Fussie Cat 高窦猫会根据猫咪的实际食用反应来调配一系列美味、营养丰富的湿粮配方,以确保它们都会喜欢并愿意进食。

Fussie Cat高窦猫的猫湿粮系列分别推出了多种不同系列和口味,让你的猫主子看到都会“流口水”:

Fussie Cat 400克极鲜味系列
为猫咪提供一份完整且均衡营养的配方,富含多种营养素,适合不同成长阶段的猫咪食用,帮助猫咪达到最佳健康状态。含有多种维生素及矿物质,令猫咪健康成长;Omega-3有助于促进皮肤更健康和毛发更柔顺;添加了牛磺酸有助改善视力及心脏健康。重点是无谷物配方,能减低发生过敏发症状。

Fussie Cat 400克野生金枪鱼系列
每份猫罐头的肉类蛋白质含量增加20%,含高质量的野生捕获金枪鱼,无添加人造肉块。此系列采用无谷物配方,是对谷物过敏猫咪的理想选择。富含 Omega-3脂肪酸,可以帮助猫咪保持皮肤和毛发健康,且适合不同成长阶段的猫咪食用。

Fussie Cat Black Label 黑钻系列 (80克)
Fussie Cat黑钻系列采用无谷物配方,精心挑选人类食用级别金枪鱼,提供猫咪所需的生理调整膳食,适合某些成分过敏的猫咪。特点是低饱和脂肪,含丰富的维生素B6、B12以及Omega-3、Omega-6脂肪酸,可以帮助你的猫咪保持健康皮肤和亮泽毛发;DHA能促进视力和大脑发育,牛磺酸有助于改善视力和心脏健康。此外,蕴含丰富的磷,帮助保护患有慢性肾功能衰竭的猫咪肾脏免受进一步损害。每罐亦含有果寡糖,能够帮助猫肠胃中的益菌增生,维持消化系统平衡。

Fussie Cat Gold Label 金钻系列 (80克
选用优质的去骨鸡肉丝,味道鲜美又营养丰富,这一系列适合任何年龄及猫种,提供完整而且均衡的营养,且不含鱼类、海鲜成分及无谷物。此金钻系列的口感丰富多样,分别有鸡肉配肉汁、鸡肉加牛肉南瓜汤、鸡肉加鸭肉配肉汁等多种选择。含低钠、含水量高能够让你的猫咪维持泌尿道健康;富含Omega-3脂肪酸有助于支持皮肤和皮毛健康,牛磺酸则有助于改善视力和心脏健康。每份含有丰富维生素B12、磷、烟碱酸和硒。

www.fussiecat.my | fussiecatmy | fussiecatmy